Tonight is gonna be a good night

Tjena alla monsterdiggare.
Kollade precis klart på Kenza och Tyra show. Tänkte kika på Kungarna också, för typ femtioelvte gången men det laggar ju söndeeeer. Så det får bli en annan gång. Juste, ska kika på PH också som jag missade igår.

Efter plugget så drog jag och Bina lite på stan i sådär 10 minuter innan hennes buss gick. Vi gick först till Only eftersom det är typ närmaste klädaffären eller vad man ska säga, haha. Sabi suktar efter sitt fina lejon/leopard/nånting-halsband och lite så. Så bestämmer vi oss för att gå in på Jack And Jones tror jag det heter? Båda två hade inte varit inne där på typ år och dagar så vi gick in ett tag. Sabi hittade sitt halsband där för halva priset. Och jag hittar en assnygg blå skjorta som det också var halva priset på. Alltså nästan hela butiken var fyllda med 50% lappar!!!! Ojojoj. Ska ner på stan och hämta skjortan innan jag sticker till Sabi med tjejerna mina :)

                   
                    Bild från en mysig dag i somras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0