sunday

Igår var jag så tråkig och trött att jag somnade tjugo i elva, hahaha gud va hemskt! På en lördagkväll dessutom... Somnade nog runt den tiden i fredags också, hehehe. Men man blir trött av skolan och allt sånt.

Nu har jag precis ätit två ägg och lite bacon. Och idag kommer papi hem från Rhodos!!!!!!! Och imorgon får jag min mobil!!!!!!!!!!! Och imorgon får jag ha på mig lite av det nya jag köpte i fredags!!!! Därför ska man inte shoppa på fredagar, eftersom man (iallafall jag) vill ha på mig det på en gång, haha.
Och imorgon ska jag redovisa mina bilder för hela fotogruppen.. jikes! Men jag hoppas att Martin bara visar dom och pratar lite om vart ljuset kommer ovs, så att det inte blir jättemycket babbel och blablblabla.

Nu ska jag tvätta av ansiktsmasken, hareeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0