sunday

Ojojoj vilken slapp dag. Är så otroligt trött fortfarande, (nej jag är inte bakis). Så jag har bara degat vid datorn, teven och sängen. Fett schööööööööööönt.
Har varit lika slö som katten har varit idag. Både jag och han typ halsover just nu.
Jag ska nog ta en dusch snart så jag blir lite frääääsch och välja ut lite kläder till imorgon. Det ska vara runt 0 grader imorgonbitti när jag ska cykla - wey... Kanske får inviga nya jackan då?

Jag hade för mig att jag hade gjort ett inlägg imorse, därav att jag inte har gjort något förens nu. Förlåt mig, men har ändå inte så mycket att skriva ändå. Just nu vill jag bara ha mat, tror jag. Känner inte riktigt hur jag vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0