SKÄGG

Tjabbatjenahallåååååååååååååå.
Hade som sagt sovmorgon idag, inte så jättelång men det var uuuuuuuuuuurskönt. Började dagen med NK-prov som jag och mina flickor hade gjort, alltså var det inte så svårt (höhö).
Och efter lunchen var det redovisning om Berlin som gick bra hoppas jag. Jag var så nervös innan då jag trodde att vi skulle redovisa inför hela klassen, men det var bara inför den andra gruppen och lärarN.

När vi var klara med det (tog typ 10 minuter) så gick vi till och kollade på Volleybollturneringarna. Måste bara säga att alla på vår skola är feting snygga, speciellt utklädda till spindelmannenkvinnan, hahahaha.

Efter det var det dags för rörlig bild, trodde vi ja. Mer än halva gruppen spelade volleyboll så det var bara att ta första bästa bussen hemåt :-)

Ikväll ska jag och mami ner på stan där det är 'Tjejkväll', kan bli kul. Eller mysigt iallafall.

                                               
                                               Idag är det "Säg-skägg-till-allt-dagen". Skägg är så skägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0