Only girl in the world

Hejhejhejhej.
Slutade ju tidigt idag och jag var nere på stan och shoppade lite granna, wiho! Sabi och Sara följde med en liten sväng innan dom drog vidare hem till Lima.
Bilder kommer så snart jag tagit kort på allting.

Ikväll kommer fladderfladder hit och myser med mig till idol och lite sånt där chill, kommer bli supermyyyyys!

Och angående frågestunden så har jag bara fått en fråga... Jag vet att ni är fler än en som faktiskt läser denna blogg!!!!! Och nu när jag ska svara på allt och ärligt så passa på å fråga nånting vetja! :)

Kommentarer
Postat av: Phillipiqra

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-03-04 @ 07:38:49
URL: http://phillipiqra.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0