Nikon D60

Igår den 15:e oktober för två år sedan blev jag ägare åt min första systemkamera Nikon D60, eller Elias som jag har döpt han till. Fråga inte varför det blev just Elias för det har jag inte den blekaste om, det bara kändes rätt.
Han har varit med om så mycket på bara två år. Han har varit i både Thailand och USA. Varit med min förra klass och min nya klass. Tagit kort på både vinter och sommar och ja, allt sånt.
Och jag skulle vilja ha en ny kamera, men det vill man ju alltid eller hur? Men jag vill ändå inte sluta använda den, eftersom jag kan honom så bra. Så istället ska jag försöka hitta lite nya saker till honom. Objektiv och grejer. 
Mycket minnen har det blivit och flera ska det bli.

                    
                    
Första bilden jag tog. Hahaha ni tycker säkert jag är helt sjuk i huvudet, men köp en kamera så får ni se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0