LACK!!!!!!!!!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH jag blir så jävla LACK alltså!!!!
Har väntat och väntat på min jävla mobiljävel (förlåt älskling) i snart fem veckor. I fredags sa dom att den skulle hämtas ut idag, måndag. Men har dom hämtat ut den? Dah, behöver jag ens något svar..

Posten säger att den finns i butiken, och butiken säger att posten har den och någon säger att där den lagades har den. Men alltså får jag den inte imorgon så tycker jag nästan att dom är skyldiga mig en ny mobil.. Okej, kanske inte. Men seriously !?
Och hungrig som en fuckin wolf är jag också. GÖR MAT NÅGOOOOOOOOOON!!!!!

Ojoj, lackinlägg det blev men that's who I am. L A C K

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha underbart inlägg <3

2010-10-04 @ 20:09:56
URL: http://nansemumsebums.webblogg.se/
Postat av: bimsab

haha men du är så taskig älskling :( <3

2010-10-04 @ 20:10:58
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0