I feel you in my bones.

Idag invigde jag min nya jacka. Det var ju faktiskt 0 grader ute imorse när jag skulle cykla, så jackan värmde asbra! Riktigt bra köp om jag får säga det själv.
Började måndagen som vanligt med matte (sjukt kul! not). Sen drog gänget till Donken och jag fuskade nåt så fruktansvärt! Haha. Åt pommes, hamburgare, muffins och glass... Ajajaj. Ska träna rejält till Biggest Loser ikväll, fast det brukar jag ju alltid göra. Man blir verkligen träningspepp när man kollar på det, inte så konstigt va?

Sen precis när vi kom fram till skolan så står det någon gubbe och håller på med en brandvarnare tills den piper och gubben säger "Spring, det brinner!". Jag ville gå ut på en gång med Elin bah cpa och fattade nada, haha.
Men när alla andra gick ut så drog vi också. Stod där i 20 minuter ungefär innan vi fick gå in igen. Då var det fotodags. Vi visade våra rörelsebilder och tog nya bilder där det ska vara många bilder i en bild. Ja, svårt att förklara men ni kanske får se sen om den blir bra ;)
Fick hem en analog kamera också, här ska det fotas porträtt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0