goodbye

Kul att när man kom till skolan trött som ett as så har vi ingen lektion, pga att läraren är sjuk :)
Och har ingen lektion efter heller, fett kewl. Känslan av att veta att man kunde ligga kvar i sängen i princip hela dagen är såååå jobbigt oskön...

Så nu sitter jag hemma och ska snart ner på stan för att möta mina knäppisar. Ska säga hejdå till en knäppo som åker till USA i tre veckor imorgon... Trist och tråkigt :(
Och som grädde på moset (inte) åker knäppo nr2 till Egypten lite senare också.. WHYYY!?!?!?!

Imorgon har vi sovmorgon!!! Jippie, min tredje!!!!!!!!!! WOHOOOOO!!!!

       

Kommentarer
Postat av: Sverrejuni

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-03-15 @ 16:39:52
URL: http://sverrejuni.blog16.com
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)

Just nu har jag en tävling där du kan vinna en valfri tshirt/linne från www.offpitz.se (streetwear för tjejer) om du är intresserad kan du kika bloggen(:

2011-03-15 @ 17:42:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0