Frågor och svar

Anonym: Varför är du så förändrad?
- Nu har jag fått nya vänner som är mer som mig, och är man med knäppisar varje dag hela tiden så blir man en liten knäppis själv. Och jag har upptäckt hur jag vill vara nu, förut var jag mobbad och ensam.

Anonym: Hur går det med killar för dig?
- Jag har aldrig haft en pojkvän, så ni kan nog själva lista ut hur det går haha.

Anonym: Har du någon gång varit riktigt full?
- Jag har varit så full så jag har spytt ja, men jag kom ihåg det mesta. Vi körde ett drinkspel och då skulle jag ta 32 klunkar på raken och det var inte så kul dagen efter, haha. COLA RÄDDADE MIN DAG!!

Anonym: Hur har ditt liv förändrats sedan du började gymnasiet?
- Så jäkla mycket bättre än vad jag trodde. Har fått nya vänner och bästa vänner som jag alltid vill ha kvar.

Anonym: Vad önskar du dig mest i hela världen just nu?
- Att bli smal och dom här godingarna:

Anonym: Vad är du gladast över i ditt liv?
- Mina vänner och min familj. (Kliché haha)

Anonym: Vad tror du på? (spöken, gud osv). Favoritårstid och varför?
- Jag tror litelite på spöken, men jag har aldrig sett något. Jag tycker att alla årstider har sin charm, men favoriten måste nog ändå bli sommaren.

Elin: Varför är du så sjukt kåt hela tiden?
- Mamah need some sugah!

Bina: Håller med Elin, du är ju bockeN?
- MAMAH NEED SOME SUGAH!!


Bina: Vad vill du göra efter studenten????? Plugga vidare eller börja jobba eller hurrrrrrr???
- Först vill jag bara ta det lugnt och veta att jag inte har några prov längre, wihoooo! Och sen vill jag nog börja jobba någonstans, men har inte alls tänkt så långt än. Tycker att det är för långt kvar för att ha det bestämt.


Anonym: Om du fick chansen att åka till månen, skulle du gjort det då?
- HELL YEAH! Fyfan va coolt...

Anonym: Beskriv hur du fixar dig på morgonen och beskriv VÄLDIGT detaljerat alla förberedelser och fixningar då du ska på fest :)
- På morgonen: Det första jag gör att gå på toa och kisselissar, kollar om det har poppat ut några nya finnar (haha)(man ska ju egentligen tvätta ansiktet på morgnen men det varken hinner jag eller orkar jag) och om det har det så baddar jag dom lite med alsolsprit så att dom blir platta (lättare att sminka över, vet ej om det är så bra dock hehe). Sedan smörjer jag in mig med ansiktskräm och medan den sjunker in så klär jag på mig, sätter på lite musik och dansar runt lite och kollar facebook. Sedan börjar jag med foundationen som jag sätter på med en foundationpensel, sedan concealer som jag sätter på med en pensel där också, sedan fixerar jag med puder så att jag inte blir så blank. Sedan tar jag lite kajal på övrefransraden och suddar ut lite, lite rouge på kindebenen (på fest tar jag lite solpuder ibland också, eftersom det är glitter i och ger huden lite härlig lyster!) och sedan mascara - klart. Sen väljer jag ut någon/några ringar som passar och ibland något halsband. Och innan jag går ner och äter frukost och sticker iväg till plugget så sprutar jag en dusch med min parfym.
På fest gör jag samma sak fast kanske lite mer kajal och kanske någon ögonskugga. Med läpparna har jag bara försvarets hudsalva då jag inte gillar läppglans och läppstift så jättemycket. Och tar lite extra av parfymen, killar gillar när vi luktar gott ;) Tadaaaa!

Anonym: Har du haft sex med någon? Om du har det, med vem/villka? Och om du inte har det så hur långt har du gått med vilka killar?
- Jag har inte haft sex med någon. Jag har aldrig kysst någon så jag har inte gått så långt med någon än. Men den jag har 'gått längst med' är Joel Nirs. Fast näe, jag vet inte om man kan kalla det så heller. Haha jag är ingen sån person helt enkelt :)

Bina: Om du vann hundra miljoner, vad skulle vara det första du skulle köpa då? :):):)
- Det första jag skulle köpa är nog dom där skorna där uppe, ojojojoj. Men sen skulle jag bjuda er tre på en underbar resa!

Sådär. Det här var ju skitkul så detta får det bli av fler gånger! :)


Kommentarer
Postat av: binabina

"Tycker att det är för långt kvar för att ha det bestämt."

Grejen är ju att det inte är alls långt kvar. :( :( :(



Men söt ärru <3

2010-10-17 @ 14:48:01
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bimski

jag tycker att det är ganska långt kvar .

det är du som är söt älskling <3

2010-10-17 @ 14:54:11
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0