Första oktober!

Imorse när jag vaknade så var det fullt med dimma överallt. Termometern stod på 3 grader, inte så jättekallt tänkte jag och satte på mig hörlurar och inte några vantar eftersom jag vill byta låt väldigt ofta (ja, jag ska göra en spellista snart, men ibland vet jag inte riktigt vad jag är sugen på).
Så jag cyklade upp till skolan och mina händer nästan förfryser känns det som. Fy saaaataaaan va kallt!!!

På Rörlig bild ska vi göra en konstfilm - man blandar ihop massa klipp i en enda röra skulle man kunna säga. Så vi filmade lite dimma, löv och träd och sånt. Det var också svinkallt såklart. Första dagen jag hade mössa på mig idag också, en lila! Lila förföljer mig nästan utan att jag vet om det... Hm.

Efter plugget drog jag, Sabina, Sandra och Elin ner på stan och shoppade lite. Sabina drog hem till Lima och jag, Elin och Sandra forsatte att shoppa. Bilder kommer strax!

En bild från dagens kalla men vackra dag:
        
         Tagen med mobileeeeeen

Kommentarer
Postat av: sandra

lila lila lila lila lila lila lila :):)

2010-10-01 @ 15:08:46
URL: http://nansemumsebums.webblogg.se/
Postat av: bim

:*

2010-10-01 @ 15:33:06
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0