fixarN

Tjenamittbena!
Kom hem från stan för ett tag sedan. Fick lite panik ett tag då jag inte hittade någon beige-färgad topp som jag ville ha. Men sen gick vi till H&M, och vips! Där fanns den, assnygg var den också - alltså kommer jag att använda den fler gånger än ikväll, SCORE!
Köpte lite trosor och ett indianhalsband också, assnyggt.

När jag kom hem så skulle jag in på toaletten iallafall, haha. Och när jag var klar så kom jag inte ut, jag vred och vred på nyckeln och åt alla håll som gick. Men nej, jag kom inte ut.
Jag ropade på bror men han kunde inte göra så mycket.
Men som tur är så har vår toalett två fönster, och det är ett fönster i trappen också som inte är så långt ifrån. Jag tänkte först kasta nyckeln till bror, fast om jag skulle missa så skulle han fått gå ut så det var ingen bra idé.
"Har du något långt?" frågade han. Jag kollade mig omkring och får syn på radion som har en sån där lång antenn som man kan dra ut nästan hur långt som helst. Hittade också en hårsnodd som jag knöt fast nyckeln med, runt antennen alltså. Kände mig riktigt smart där, hoho.
Bror fick nyckeln och kunde släppa ut mig, och vi levde lyckliga i alla våra dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0