31 Oktober

Kom nästan precis hem från en lång promenad runt Tisken med familjen. Åt också lunch på Kopparhatten, en ostpaj - nomnomnom.
Vi hyrde lite filmer på Hemmakväll och köpte lite gotti från Ica också. Och till middag ska bror och papi fixa pizza, ojoj. Kommer nog inte att kunna orka gå upp till mitt rum ikväll *svälj*. Får väl somna nere på sköna mattan i vardagsrummet istället.

                        
                   Indian-Bim igår! Jag ser inte så jätteglad ut, men jag ville vara värsta posarN när vissa såg på, hehe
                                                                  HAHAHAHA ser nu att jag ser vinögd ut?! :o :(

Kommentarer
Postat av: bina

Jag alskar din matta!!!

Sot indian :)

2010-10-31 @ 20:39:02
Postat av: bimski

hihihih jag kom upp till mitt rum!!!!!

tacktack :)

2010-10-31 @ 21:43:02
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/
Postat av: Gloria4944

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-05-05 @ 13:09:14
URL: http://gloria4944.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0