10-10-06

Först vill jag säga ett stort grattis till min kära mormor som fyller år idag! ♥

Idag hade vi först foto där vi skulle ut och fotografera Rörelse. Var med två knäppisar så allting blev bara väldigt väldigt roligt, haha. Exprimenterade med olika slutartider och bländare, riktigt skoj att skriva sitt namn med en ficklampa faktiskt, try it!
Efter det hade vi lång hål så 'the gang' drog till Donken och käkade lunch. Eller tja, jag tog en lättmjölk. Hade ätit en stor frukost så jag var inte hungrig någonstans, särskilt inte i magen.
Sen dags för mattebajs. Gick otroligt segt och dåligt av någon anlednig, förstod seriöst ingenting. Men jag gjorde så gott jag kunde. (okej jag tror jag vet varför, men det sket man på hihi)

Nu sitter jag och är proppmätt efter mina två laxbitar jag nyss ätit. Mor och bror fick ris och sås till sina, men inte jag inte - för jag går på diet.
Sitter också och lyssnar sönder Bruno Mars nya, ojojoj shit vad bra den är...

Har två prov imorgon också. Samhällskunskap och Naturkunskap - JIPPIE!!! Men alltså hörni, samhällskunskap... varför finns ens ämnet?

Kommentarer
Postat av: bruna bönor

Bra att du gjorde så "gått" du kunde. :)

2010-10-07 @ 08:48:40
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bimsan

förlåt då mamma :)

2010-10-07 @ 18:28:39
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0