Watching the world in your eyes

Idag blev det APU äntligen! Och imorgon är vi/jag lediga, men då är jag sååååååååååååå snäll att jag åker till skolan för att hålla Sandra sällskap. OM jag inte vaknar upp och mår skit, vilket jag nästan gör nu. Försöker att dricka te iallafall, VARFÖR SMAKAR INTE MITT TE NÅGONTING!?

Idag så åkte vi till Hedermora för att intervjua en tjej som är florist och inredare. Alltså ni skulle se hennes hem, det var som tagen ur en katalog.. asså shiiiiiiiiet. Synd att jag inte hade kameran med mig...
Efter det stack vi hem till Annas pappa och åt kycklinggryta med ris, suuupermums!
Sen kom vi tillbaka till Falun och gick igenom alla bilderna, både från idag och från Stockholm.

Nu ska jag försöka dricka mitt te, annars får det blir glass haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0