Take me through space and time

Runt klockan två mötte jag Elin vid busshållplatsen nere på stan. Hon hade varit och APU:at för första gången i Borlänge, på Wildas.

Vädret sög ju pung kan jag säga på en gång, vi kollade först runt i lite butiker eftersom ingen av oss varit nere på stan på väldigt länge. Och sen gick vi till My Sushi och åt, nomnomnom!

Sedan blev vi lite sötsugna så vi gick till Ica och köpte kladdkaka som vi gick hem till mig och åt lite av. Sen upptäckte vi att skolkatalogen hade kommit så då satt vi på mitt rum och kollade igenom den. Skrattade lite, suckade lite och log lite haha. Låtarna som gick på repeat var Firework - Katy Perry och White light moment - Tove Styrke - SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA BRA!!!!!

Nu ska jag kolla på Paradise Hotel och träna lite, imorgon hoppas jag på APU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0