sega söndag

Idag har jag inte gjort någonting alls. Sånt man ska göra på lovet, weho!
Har inte bloggat mycket alls idag kom jag på typ nu också, hehe. Men har som sagt inte gjort ett skit idag så då finns det inte mycket att blogga om så då får ni njuta av lite bilder och musik och stuf.

Just nu sitter jag och käkar lite glass. Ska snart hoppa in i duschen också. Är lite smånervös eftersom att imorgon börjar min första prao-dag på FaluKuriren hos en fotograf, spännande! Ska var där i hela 4 veckor... *svälj* Går hellre i skolan om jag ska vara ärlig, haha.
Men det kanske blir jättekul detta, hoppas på det iallafall.
Skönt att hon bara jobbar måndag, tisdag och onsdag nästa vecka. Jag ska ju vara med henne hela tiden så då blir jag också ledig torsdag, fredag, lördag, söndag!! Skön-t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0