peanuts

Sitter här och äter lite jordnötter medan jag väntar på att Anna ska hämta upp mig. Idag ska vi till Mora, Tomteland för att kolla på någon Julshow av något slag. Mat bjuds det också på, göttans!

Jag och mamma var nyss nere på stan och kollade på ett par skor till mig. Men det är så himlahimla svårt att leta efter någonting som man inte riktigt vet vad man vill ha.
Kollade iallafall i varenda skobutik, men hittade ingenting bra, haha.

Och idag var jag i skolan med Sandra (hennes handledare blir frisk nästa vecka wohoo!!). Vi satt mest i biblioteket och pratade och läste tidningar. Sen åt vi gröööööööööööööööööööööööt till lunch, nomnom.

Men Anna kommer och hämtar mig tio i fyra typ, och sen är vi borta till nio-tio nånting så det blir väldigt dålig blogging idag, sorriii!

Kommentarer
Postat av: sandor

(blir kanske******** frisk nästa vecka)

2010-11-19 @ 17:15:57
URL: http://nansemumsebums.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0