Önskelista 2010

Här kommer min önskelista för i år: (Jag vet att det är mycket, men då finns mycket att välja mellan :) )


- Hål i öronen

- Mysdress  

- Presentkort på    eller

- Duntäcke

- Låga vita Converse eller höga oxblodsröda  

- Vit Jetset klocka

- Macrolins/Close up filter

- (Macroobjektiv) Vet att jag inte kommer att få det, men man kan ju alltid önska?

- Nyårsklänning (alltså som päronen betalar åt mig, hihi)          

- Beställa hem valfritt smycke från Cocoo.se eller StyleByTyra

- One Piece wannabe    

- Laptop, för att se på film m.m och inbyggd cam (med roliga effekter haha)

- Årsprenumeration av 

- Skriva ut bilder som jag kan rama in och sätta upp i mitt rum

- 'Egoboost' av Isabella Löwengrip      

- 'En flickfotografs bekännelser' av Bingo Rimér     

- Betalt abbonemang

- Shopping weekend + mys i Stockholm med mamma


Ja det var det! Kommer säkert bli mer, men det är detta jag har såhär långt iallafall.


Kommentarer
Postat av: bina

Jag som i princip inte vet något....

2010-11-29 @ 19:08:01
Postat av: bim

du kanske fick lite tips nudå? :)



jag brukar kolla runt på reklamerna och bloggar vad dom har, som jag också vill ha

2010-11-29 @ 19:11:28
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/
Postat av: Georgalbertine

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-03-24 @ 12:40:49
URL: http://georgalbertine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0