onsdag

Idag vid elva-tiden kommer våra städare hit och ska städa hela huset. Så vi måste hålla oss undan i 1-2 timmar iallafall, haha. Nackdelen med sovmornar och lov är att städarna kan ha den veckan som städvecka, damn it.

Men sen ska jag äntligen få träffa Elin och Sandra, wiiiie! Har ingen aning om vad vi ska göra än, men prata lite skit är alltid trevligt hihi. Vad sägs om att äta lunch tillsammans?

Nu måste jag fixa mig lite så jag är redo för att gå utanför dörren, vilket jag tycker man inte riktigt kan göra i ett Hello Kitty nattlinne ;)


Kommentarer
Postat av: Terjesonja

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-02-01 @ 10:37:12
URL: http://terjesonja.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0