no apu

Fick ett sms av min handledare igår (precis när jag hade somnat) att hennes barn har fått magsjuka (dom har varit sjuka sen jag började, i 3-4 veckor, stackarna...). Dock såg jag smset när jag vaknade så det var ganska skönt att vakna 07.20 och veta att man kunde ligga kvar hihi.
Hörde att det var väldigt kallt ute idag? Min termometer i mitt fönster är i solen så där står den på 0 men det tror jag int på.

Nu ska jag krypa ner i sängen igen och kolla på Married with children med missen, have a nice day!

Kommentarer
Postat av: bina

Kom till mig??????????????

2010-11-29 @ 12:41:05
Postat av: bim

jag triv bättre häääääääär

2010-11-29 @ 13:06:27
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/
Postat av: vbbinaws

Meh

2010-11-29 @ 14:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0