myyyyyyyycket lååååååååång daaaaaaaaaag

Hejhejhejhejhej. Mycket lång dag och nu är jag så trött så jag skriver bara lite kortfattat min dag idag:

Åkte till skolan med Elin för att träffa på Sandra. Och ikväll skulle det tydligen vara öppet hus så vi fixade med lite skärmar och sånt. Texter och bilder ni vet.

Åt lunch på McDonalds, hehehehe...

Jag och Sandra åkte tillbaka till skolan och Elin stack till sina polers.

Jag och Sandra fortsatte med det vi höll på med, bara det att nu hade dom ställt fram godis - och vindruvor, haha. Jag åt faktiskt vindruvorna!

Vi jobbade klart och åkte hem till mig en sväng innan vi skulle tillbaks till skolan, till det själva 'Öpnna Huset'.

Vi satte oss vid datorn en sväng, och efter en halvtimme kom mamma och bror och hämtade mig så vi åkte till sjukhuset där pappa ligger. Han har 'bara' fått en propp i blodet, som gör att han andas lite tungt. Men nu äter han blodförtunnande piller som gör han bättre. Och han är hemma om några dagar, han ligger mest kvar för att dom ska se att det fungerar som det ska I guess.

Och nu sitter jag här med halsont och hicka, haha. Ingen rolig kommunikation...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0