Mys i Vika

Idag åkte jag som sagt till skolan för att hålla Sandra sällskap, fast vi gick mest runt och kollade på killar, ehe ehe hehe ehe.

Och sen när vi skulle gå och äta så märker Sandra att hennes mobil är borta och hon/jag ser på facebook att hennes mamma har skrivit att den är på expeditionen. Så vi går dit och får tillbaka den, och då har Sandras syster kommit eftersom dom itne visste om Sandra fått reda på att hennes mobil är på expeditionen.
Haha, jaja hon fick den iallafall. Och syster Sissi skjutsade mig och Sandra till Donken där vi åt uuuuuuutmärkt lunch och efterrätt, nomnom.

Efter det åkte vi ner på staden och kollade runt lite till bussen skulle ta oss till Vika. Behöver verkligen ett par vinterskor, frös ihjäl med mina converse... Har ju ett par Uggs men dom är ju inte så snygga dock, haha.

Sen kom vi fram till Sandras hus och där var det full hålligång fest med alla 4 hundarna. Och valpen Gizmo var såååå söt så (dock klev jag i hans kiss när vi skulle hem och då var han inte lika söt..) Och där var vi och mös, lyssnade på musik, kollade på Pensionärs Jävlar och åt potatis.
På bussen hem så var det bara jag på bussen så det var lite läskigt, men det gick bra. Den åkte dock lite konstigt så jag fick gå hem ganska långt - iiiiskallt. Kände verkligen att jag behöver nya skor då...

Angående bilderna så orkar jag verkligen inte idag heller, hehe. Men imorgon är jag ledig och ska vara hemma så imorgon blir det mycket bloggning!!


Kommentarer
Postat av: sandor

ehe ehe hehe ehe



vadå, hur åkte bussen på för konstigt vis?

2010-11-11 @ 20:52:56
URL: http://nansemumsebums.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0