Första advent!

Vaknade klockan nio idag och slog på teven och kollade på  i en timme ungefär. Sen kom jag på att det var söndag och första advent!! Tur att vi har alla julsaker i min garderob (eller ja, vad man nu ska kalla det). Så dit gick jag och tog fram alla ljusstakar och satte dom i lite olika fönster, i mitt rum har jag min vita som jag alltid haft. Lyser sååå fint så.

Och sen tog jag självklart fram adventljusstaken också, som vi alltid tänder vid frukosten varje söndag. Mysimysi. Jag gillar julen, speciellt pysslet, baket och ljuset. Allting känns som en riktigt julsaga ni vet? Såna som alltid brukar gå på teve runt jul, haha. Dock är ju inte kylan det allra roligaste, men det hör ju till liksom. Att sitta inne och värma sig medan det är frost, is och snö överallt.

                           
Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: bina

Mysigpysig bild :)

2010-11-28 @ 22:10:57
Postat av: bim

tack mysipysi :)

2010-11-29 @ 11:51:08
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0