Can I take your order?

Som ni har märkt så har det varit lite dåligt med bloggning idag. Men jag har sprungit runt och julpysslat lite hela dagen, fixat med en grej till min handledare som hon ska få när jag 'slutar' och fixat gourmetmiddag!

Mamma hade köpt musslor som vi egentligen skulle ha till förrätt igår, men det var liksom 1 kg musslor så det var lite mycket till förrätt. Så jag och mamma åt dom idag till middag istället, moules frites fixade jag åt oss! Och fish n ships till the boys, ojojoj så duktigt jag är. Har ätit fin middag i tre dagar nu, i våran fina matsal hihi.

Och imorgon ska jag på APU, hoppas jag. Jag låter jättesjuk men är egentligen frisk, bara väldigt väldigt hes. Och lite snorig då.
Men det är ju bara 3 dagar kvar nu så nu vill jag hänga med alla dagarna!

Och i helgen blir awesome med bästa tjejerna i världen ♥

Kommentarer
Postat av: bina

Awesomeeeeeeee kommer det bli och du är också jättejättebäst

2010-11-28 @ 22:10:39
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0