but don't look back in anger

Tjennaaaaaaaaaa.

Idag var vi först hos Elgemyr, någon politiker (wohooo!) haha. Men vi skulle ha en bild av honom när han dricker vatten, eftersom att igår utsågs Falun till att ha det bästa kranvattnet i Sverige/Världen? Fett coolt iallafall.
Sedan drog vi till Dalarnas Museum där det var två nya utställningar, ganska intressant faktiskt. Dock tycker jag att det är roligare med fotografier, detta var då alltså mest tavlor. Det var kanske 2-3 fotografier.

Och imorgon börjar vi klockan 4 och jobbar till 10 tror jag... Men vi får se om jag hänger med, för min hals mår inte på topp just nu. Inte min mage heller, eller mitt huvud... Skiiiiiit. Håller också på att somna... haha.
Kan vara för att jag inte har ätit sen halv tolv i morse heller dock, hehe. Så nu ska jag gå ner och ta en macka eller två!

Kommentarer
Postat av: sandor

vA?!!! faluns vatten är väl skit? trodde jag iallafall..

2010-11-19 @ 06:30:58
Postat av: bina

Det tycker mamipapiochmarcus också......... (dåligt alltså)

2010-11-20 @ 16:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0