Bla Bla Bla

Kom precis hem från dag numero 2 på FK.

Idag var vi bara ute på ett uppdrag, det blev lite missförstånd lite senare då vi skulle ut på uppdrag egentligen men så blev inte fallet.
Jag, Anna och Anders tror jag han hette åkte till Gagnef, Djurås till ett samhälle som hette By. Hahaha nej jag skojar inte. Det var en stor gul skylt som det stod "By" på.
Där träffade vi iallafall Amanda och Kristian, eller Idiot Wind och The tallest man on earth som dom kallar sig. Fett kool att träffa The tallest man on earth, asbra ju. Sök på Spotify eller tuben så får ni lyssna!
Det komiska är väl att han verkligen inte är The tallest man on earth. Han var så liten och tanig så hans huvud såg jättestort ut...
Och Amanda såg precis ut som Birk i Ronja Rövardotter, assöt.

Och imorgon kommer det nog bara bli bloggning på kvällen, kommer hem 19.19. Och det var förresten inte alls sångaren i Mando Diao vi ska träffa. Det är han i Sugarplum Fairy, fel av mig! OOCH så ska vi träffa Sanna Nielsen, Shirley Clamp och Sonja Aldén - woow.
Kameran hänger med imorgon lovar jag :)

                                     

Kommentarer
Postat av: sandor

gött mos

2010-11-09 @ 17:37:21
URL: http://nansemumsebums.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0