a little texty text

Som ni har märkt så har det inte varit speciellt mycket text idag. Men idag har jag verkligen inte gjort nånting alls, och därför ingenting kul att skriva om.
Men just nu sitter jag i min fleece-tröja och mina nya sockor från Dollarstore som är sjuuuukt sköna. Härligt glidiga också (hahah okej missförstå inte). Och strax ska jag ner och göra lite middag till mig själv - kyckling och pommes eller klyftpotatis och morötter i ugn. Har inte riktigt bestämt mig än, men det lutar åt åt klyfpotatis och morötter I think.

Imorgon har jag ingenting planerat. Kanske drar ner på stan och gör av med lite tid och kanske lite pengar, hehe. Och sen ska jag få lite ångest över att det är fredag och bara två dagar kvar på lovet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0