4

Kände mig väldigt dum i huvudet när jag gick upp 07.20 imorse även fast jag var ledig. MEN vad gör man inte för att träffa en av sina bästa vänner som har varit ifrån oss i tre veckor? Jo man går upp såklart!

När jag såg hennes stora röda jacka så kände jag att stramade till lite i smilgroparna, hihi. Underbart att se dig igen!
Vi tog iallafall bussen upp till skolan och började leta efter Glen, men ingen Glen. Väntade en halvtimme och Glen kom. Men det var Ernesto vi skulle leta efter, haha.
Sabina fick en kamera och vi/hon skulle fota lite miljöer och lite elever osv till någon slags broschyr (?). Gick iiiinte så bra eftersom att ingen vill vara med på bild (eller ja, vi vågade helt enkelt inte ta kort på nån haha)

Till lunch ville jag ha donkeeeeeen så det blev det. Blev dock väldigt mätt och det var faktiskt inte så gott, tror jag ätit där för mycket.......

Efter plugget drog vi ner på stan och kollade runt lite. Tänkte köpa ett par skor som var skiiiiiiiiiitsnygga - på bild. Inte på mig, daaamn.

Sen mötte vi Sandra och sen Elin, vi tog bussen till Willys och köpte lite gottigotti och sen vidare hem till Sabina. Där satt vi och pratade massvis och lyssnade på musik. Jag säger som Sandra "nu är jag hel igen". Nu när vi är alla 4.

Sen skulle jag hem och vara mästerkock, fixade tacos helt själv - dutti!
Så nu ska jag strax ner och diska. Och imorgon ska jag och Sabina gå på HP, wohooo!

                        
                         Såhär snygg var Sabina och jag (mest Sabina) idag, what do you think?

Kommentarer
Postat av: bina

Kul att träffa er allaaahope, askul varje gång. :) <3

2010-11-22 @ 21:32:27
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bimski

detsamma sötnos! <3

2010-11-22 @ 22:02:48
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0