10-11-14

Jag och Elin skulle egentligen dra ner på stan för att käka lite lunch, men stackarn mådde inte superbra (varför blir alla sjuka? :() så jag köpte med mig en grillad kyckling, creme fraîce (till mig) och Rhode Island dressing (till Elin) som fick vi våran lunch, mumsiii! Kom tillbaks massa minnen från i somras då vi köpte våran första grillad kyckling (vi åt ganska många grillade kycklingar den sommarn, hoho) så det var trevligt.

Jag tog bussen upp till henne och så fort jag kliver av så kommer hon gåendes mot mig och vi kan inte sluta le, hihi! Så härligt att träffa dig igen, du är bra go du tjejen!

Vi åt massor av kyckling tills vi höll på att spricka, sedan visade hon bilder från Egypten och vi pratade lite om allt som hänt och sånt.

Hahaha sen kom det någon drygunge som sprutade parfym (inte på riktigt, bara lät så där "swoooosch". hela. tiden.) och satte på oss ringar, haha och Elin har ju ganska så mycket mindre fingrar än vad jag har så massa ringar fastnade på mig men jag vill av alla till slut... Hon frågade vad jag hette också och jag bestämde mig för att jag hette Dunderklumpen, hahaha.
Sedan var det fikabuffé med äppelkaka, kladdkaka, glass, vaniljsås och grädde, nomnom!

Sen stack vi iväg på innebandy match där Samuelsdal tyvärr förlorade med 5-7 mot 96:or... Och dom är 95:or, fett pinsamt tyckte dom.

Och imorgon är det APU-dags igen! Fast det är inte helt 100 än, hon kanske stannar hemma med sjuka barn... hm...

                                


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kyckling är bland det godaste man kan äta. :P

2010-11-15 @ 22:53:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: bimski

YES SIR!

2010-11-16 @ 18:24:55
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0