1 November (!!!)

Har lite svårt att fatta att det faktiskt är november ute just nu. När det var/är mellan 5-8 grader ute? Dock vet jag inte om jag vill att snön ska komma riktigt riktigt än... Uschusch med kyla känner jag bara just nu.
Och snart är det jul också, shitpomfritt! Idag när la familia käkade frulle så var det en stor annons med julbord, och vi bestämde oss för att vi skulle äta ett riktigt julbord iår. Förra året gjorde vi ett litet eget, men bara på julafton. Och det var väl inte det bästa julbordet, haha. Men gott var det ändå.
Och julklappar måste man också klura fram nu. Hm... synd för mig/dom att jag bara vill ha dyra saker nästan, hehe.

Idag ska jag och mami mysa med Sex and the city 2 när papi är och jobbar och Kasper nördar sig framför datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0