VIKA

Åkte ju som sagt hem till Sandra som bor i bondeland efter skolan :)  Åh det var så mysigt, älskar hennes hundar! Och hennes mamma är så skön haha :)
Sandra sa att jag skulle sätta mig ner vid Myzak, och det gjorde jag. Och då kommer han med världens största huvud och börjar slicka mig så jag faller på ryggen och hahahhaa jag fick kramp i magen för jag skrattade så! HAHAHAHAHAHA
Och imorgon ska dom tydligen hem till mig, ja, inte hundarna alltså. Tur att städarna kommer imorgon då ;)

Här kommer lite bilder:




Typ världens härligaste bild på Elin

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag älskar också mina bebisar :)

Bilden på Elin är superhärlig!!

2010-05-05 @ 19:48:58
URL: http://saandranormaan.blogg.se/
Postat av: bim

pussa dom från mig nu :)

2010-05-05 @ 20:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0