vendredi

Sitter och försöker bestämma mig för vilken färg jag ska ha på mitt nya nagellack. Hm, hallonrosa eller svart? I-landsproblem verkligen... Tänkte måla om dom tills imorgon då jag och mamma ska till Stockholm för att se på Lady Gaga!
Tyvärr så hatar jag att hon spelade just denna helg, eftersom att jag skulle åkt till Lima med mina vänner annars. Fyfan vad jag lack jag blir alltså! Men dom har fått lite otur med tåget som blev inställt, så dom fick ta en buss istället, haha. Men dom kommer ändå fram :(  Hoppas ni får kul då! (not)

Nu har jag nog bestämt för mig för hallonrosa.......... eller svart.........eller hallonrosa..........svart...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0