tuesday

Efter skolan drog jag och Binis ner på stan en sväng. Vi tittade efter 'partytoppar' tills på fredag. Vi gick in på Gina Tricot, och jag hittade min direkt (linnet i inlägget under) + en silverring. Men Sabina hittade ingenting, bara sånt där fint skit som kostar runt 5-700 kronor.. Då började vi prata hur det skulle vara om man alltid hade pengar på kortet. Jag menar sådär minst, 10 000 kronor ungefär. Fyfaaan va härligt det skulle vara! Tex om man hittar en snygg tröja så behöver man inte ens titta på prislappen, utan bara ge den till kassörskan och voila - du har den! Och samma med skor och ja, allt! Då skulle vi seriöst leva i himlen. Åh... nu kommer jag drömma mig bort i det där. Skulle haft så sjukt mycket (fina) kläder då så det är inte sant! Skulle vara ett i-landsproblem att gå till skolan då för att välja vad man ska ha på sig, eftersom man vill ha på sig allt på en gång. Helt sjukt...  
Ge mig ett sådant kreditkort tack?

Jag vill ha en cowboyhatt från BR :(

Kommentarer
Postat av: binabina

Köp hatten, typ 60 spänn bara? :)

Något att ha på besparing...



Ja, men fattar du hur underbart det vore?! :(

2010-05-11 @ 19:35:15
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bim

jag vill ha pengar föralltiiiiid!

2010-05-11 @ 19:45:27
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0