trist torsdag

Guuuud va tråkigt att det regnar idag hörrni! Hade ju velat ta mig en lång cykeltur eller en långpromenad med min musik idag. Hm, men det ser ut som om jag måste sitta inomhus och göra läxan. Kanske lika bra det?

Idag ska jag nog ha lite skönhetsbehandlig för mig själv inför imorgon då det är - UNTZ UNTZ UNTZ! Ja ni vet såna där tjejgrejer som man måste göra nån gång ibland ;)
Igår så satt jag och min kompis Elin och tittade/hittade roliga videos på youtube. Ni kan se en i inlägget före - HAHAHA! Stackarn hahahaha. Den här måste ni också se:



"Det här kommer H-Håkan å få faaaan för förstår ni"

Kommentarer
Postat av: sandra

haaaaaaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah till videon!

2010-05-13 @ 12:54:21
URL: http://saandranormaan.blogg.se/
Postat av: bim

haha är bara förnamnet!

2010-05-13 @ 13:02:07
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0