torsdag + bal

Nu är brorsan på balen och har trevligt, hoppas jag! :) 
För ett år sedan var det jag som stod där med fjärilar i magen, log åt varje kamera och hjärtat som tog ett skutt när min kavaljer Martin kom. Det var så otroligt mysigt och härligt måste jag få lov att säga. När det var dags för dans så dansade man med nästan alla, även om man aldrig hade pratat med någon. Var det dans då var det dans! Jag tror jag satt stilla högst 2 gånger eller nåt, haha.
Två bilder på min stilige bror kommer upp alldeles strax också. Skulle jättegärna varit där och tittat, men jag orkade verkligen inte cykla dit och sedan cykla hem. Inte nu när det ser ut att börja regna närsomhelst heller... Nånting säger mig att det kommer regna in massor av bilder av balen hela helgen ;)

På bilden idag så var det bara jag och Elin där. Vi bestämde oss för att göra ett vår-kollage med bara blommor + lite Elin - kommer att bli asnajs.
Och på vägen hem så köpte jag hem nyaste numret av VeckoRevyn, dom fyller 75 år. Grattis till dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0