partyfredag

Äntligen fredag!
Gick och la mig runt klockan två igår kväll, jag var inte ens lite trött när jag skulle lägga mig faktiskt? Konstigt det där med sömn... Jag och min gode klasskamrat Elin satt och visade massor av gamla bilder på varandra. Fyfan hur man sett ut då! Båda hade haft sina emo och fjortisperioder, haha. Synd bara att jag har tagit bort massvis av gamla bilder på mig som jag hade tagit med min cam för några år sedan. Alltså där ska ni se på emobilder! Fullt med svart kajal runt ögonen, svart hår och rött läppstift - sexysmexy. Tror jag tog bort alla eftersom jag skämdes så mycket haha.

Vid halv fyra åker jag hem till Sabina där vi först ska käka lite pizza innan UNTZ UNTZ UNTZ:et drar igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0