onsdagsäventyr

Idag så fick vi tillbaka våra engelska np, och jag ligger på ett VG. Behöver bara plugga till det muntliga lite gran, men det är skönt att ligga på VG så jag är helnöjd!

På håltimmen åkte vi till Maestro och åt lunch... jag åt kebab med bröd.. usch, aldrig mer säger jag bara! Blä...
Sedan var vi på studebesök hos SVT (typ 50 meter ifrån skolan) och var där i typ en timme... inte det roligaste man varit med om, men roligare än en lektion iallafall.

Efter skolan åkte vi till Borlänge. Jag var inne på Dollar$tore och Lager70 för första gången. Köpte mest godis som var sådär löjligt billigt, haha. Så nu ska jag äta mina minipommessticks och titta på det allra sista avsnittet av Andra Avenyn :( :( Kommer gråta lite smått när det är klart. Buhu...

Kommentarer
Postat av: sandra

jag har redan seeeeeeeeeeeeeeeett det =)

2010-05-05 @ 19:47:20
URL: http://saandranormaan.blogg.se/
Postat av: bim

:'((((((((((

2010-05-05 @ 20:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0