onsdag

Första lektionen var engelska. Jag, sandra och elin gick ut och satte oss i solen. Elin och jag hittade en jättetrevlig kundvagn som vi lekte lite med, medan sandra satt och nördade sig med sin bok :)

Sedan hade vi hål som vanligt i 1 h och 35 minuter. Vi satt faktiskt och pluggade! Drog till matsalen och käkade äckelmat.. Fick i mig två morötter iallafall.
Sen var det dags för redovisning som tog en halv timme ungefär. Vilket betydde att vi fick sluta fem över ett istället för halv fyra - helt ooooooookkkkkkkkkkk!

Känns också väldigt trevligt att jag inte har något plugg! :):):)

Juste, sabina aka dumbass låste in sina nycklar i sitt skåp så vi gick runt hela skolan efter farbror staffan... Nu äre bara jag och elin kvar som ska antingen göra sönder nykeln, eller låsa in den i skåpet. Haha

Kommentarer
Postat av: binabina

:( ditt fel

2010-05-26 @ 16:50:22
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: Elinn

svårt att bryta av en nyckel när man inte har någon , blir nog lika svårt med nyklarna....

2010-05-26 @ 20:33:09
Postat av: bim

elin: vi får byta kod utan att du vet om det :)



sabina: vi pratade ju inte ens? du bara stängde igen skåpet bara sådär lixom :O

2010-05-26 @ 21:55:01
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0