onsdag - helg!

Äntligen långhelg allihopa! Så otroligt sjukt skönt. Inte heller så himla långt kvar till sommarlovet börjar heller, iiiiiih.

Dagen började med nationellaprov i matte... Det kändes helt okej, men det brukar betyda att det inte gick så bra alls. Så, ja... vi får väl se lite senare.
Vi fick världens långlunch efteråt på tre timmar. Så då stack vi ner på stan och köpte glass och satt i solen och myste. Gick tillbaka till skolan, där vi fick reda på att vi hade gjort allt som man skulle göra på Mediakunskapen. Så det var bara att åka ner på stan - återigen, haha. Fast denna gång så skulle vi göra våran Marknadskommunikation som ska vara klar om en vecka. Ska sitta med den hela dagen imorgon hade jag tänkt.
Köpte ett par uuuursnygga leggins som snart kommer upp här! Verkligen superläckra om jag får säga det själv! Gick på 249:- iochförsig... Men dom var så fina så jag kunde inte låta dom bara hänga där :)
Så nu har jag (nog) en outfit tills på fredag - asnajs!

Nu ska jag dricka upp min vattenflaska och sedan göra dagens 100 situps.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0