Onödig dag

Blev det någon teater då? Nej, så klart inte. Någon var sjuk (hallå, reserver?) så vi fick gå till skolan. Jag som hoppades på en skolfri dag! Men icke sa nicke. Vi gick till ett klassrum och fick ett papper där vi skulle komma på ett ämne som vi ska argumentera om till vårat tal som vi tydligen ska ha redan på torsdag. Det är ju jättetidigt? Det hinner då inte jag fixa det på iallafall..
Efter det så såg vi på nån konstig, gammal talkshow från 2003 eller va det nu var ifrån. Sen cyklade jag hem och när jag kom hem så höll mamma på att göra omelett, och jag fick också. Omelett med kantareller, lök och ost - mums!

Nu tänkte jag skriva lite på Marknadskommunikationen, eller så går jag ut i solen en sväng. Har inte riktigt bestämt mig.. hm.

Juste, jag var på toan nyss, Lady Gaga spelades INTE !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0