måndag

Vaknade av att solen sken imorse - härligt härligt. Men tyvärr har den försvunnit några gånger under dagen, och nu tror jag att den är det igen... Kul, ett stort moln är påväg hitåt - damn!

På datakunskapen idag så fick vi ett papper på vad vi skulle göra. Efter man hade skrivit ut den och lämnat in den så sa han att det var ett prov, haha. Det var ju kul att veta det efterråt. Men jag kunde allt iallafall, även fast vi inte alls har jobbat mycket alls med Excel. Hm, konstigt det där?
På svenskan kom det inte lärare (tror jag? haha) så vi stack hem. Dom skulle till borlänge och jag kände mig tråkig och stack hem. Men har man ridning på måndagar så har man ridning på måndagar. Längtar till jag ska få rida mina grabbar (tolka det som ni vill ;) ). Så min faster och farbror får gärna komma och skjutsa mig snart :) :)

Juste. Sitter och kollar på Smallville, och Damon från Vampire Diaries är med. Smallville är 6 år gammalt så han är jätteliten och söt, och fortfarande huuur snygg som helst. Mumsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0