måndag 10/5-10

Kul att vi börjar dagen med datakunskap där Thore säger att kursen är klar = vi kunde fått sovmorgon... ifall vi vetat om det alltså. Vilket vi aldrig få göra här på Lugnetgymnasiet.
Så jag och Bina gick upp till caféterian och köpte oss varsin rödrem så att vi skulle vakna till liv någorlunda iallafall.
Drog vidare till mediakommunikationen där jag såg att jag och min lärare hade likadana Lady Gaga-tröjor på oss, haha. Vi snackade lite om konserten och jag visade lite videos för mina polers.
Sen på idrotten så hade vi teori där jag var såhääär nära på att somna eftersom det var så grymt ointressant.. Fick iallafall ett papper där det stod allting på efteråt - grejt!

Efter plugget så drog vi till stan och jag hittade två bustier (typ en sån där svart jag köpte förut ni vet?). Men ni så var det två stycken tillsammans för samma pris som en halv sån som jag köpte innan, haha. Fyfan vad sur jag blev! Köpte dom dock ändå, hihihi... Dom var mycket finare, men tyvärr ingen 'fyllning' i om man säger så.
Kvart i fem kommer min faster och farmor och hämtar mig för att skjutsa mig till ridningen där dom ska kolla på mig! Jag lovar att jag kommer trilla av och göra alla fel som finns att göra... Wish me luck guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0