lousy saturday

Ojojoj, inte mycket man har gjort idag. Har inte ens stoppat ut huvudet genom fönstret och tagit lite ny luft. Men ibland får man faktiskt ha en slappdag, speciellt när det regnar - exakt - hela - tiden... Så sjukt tråkigt!
Ska kolla vädret nu och se vad det blir imorgon. Oj! Det står att det ska bli sol imorgon! Om det blir det så blir jag riktigt riktigt glad :)  Då ska jag bannemig cykla runt Varpan (har inte gjort det idag som ni kanske misstänkte, hihi).

Sitter just nu och kopplar av med Sofia Karlsson Melissa Horn. Ett måste, så jäkla bra svenska sångerskor! Finns inte någon bättre tycker jag. Aja, ni måste lyssna på dom iallfall.
Nu ska jag gå in på toa och fixa och dona för kvällen, vi hörs imorgonbitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0