lördag

Hör massa vrål och musik som kommer från Kålgårn från mitt rum, haha varför ens gå dit då liksom? ;) Det är ju musiken som är viktigast hehehehe...

Idag tänkte jag ha en ta-hand-om-min-hud dag och det blev det. Har nu druckit ca 2-2,5 liter vatten som ska vara bra för huden, har legat ute i solen ett tag (innan den försvann som den fortfarande är...), har bestämt mig för att sluta pilla (!!), kollat runt på massor av olika hemsidor efter tips, och ja hittat massor av nyttiga saker. Ska tex testa att ha litelite (lite) alsolsprit på ansiktet under natten, det ska tydligen hjälpa till att torka ut fettet som bilder finnar. Ska också byta lakan och sånt eftersom att det hamnar massor med skit på kudden som pressas mot ditt ansikte eftersom du sover med ansiktet mot kudden.
Det finns massor av jättebra tips på Cosmopolitans hemsida, det var där jag hittade det mesta. Eller så skriver du bara en fråga på google.se så hamnar du dit du vill.

Och ikväll ska vi äta kött, bakad potatis och massor av creme fraîce - MUMS!

Nu måste jag på toa!!


Kommentarer
Postat av: Boolaelin

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-03-31 @ 16:08:16
URL: http://boolaelin.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0