lördag

Åååååh.. varför vaknar jag alltid så supertidigt när jag har lagt mig sent? Jag tror jag somnade runt två igår kväll, och vaknade för en kvart sen typ.

Igår var det en skiiiiiiiitrolig kväll :)
Först så mötte jag upp Elin och Sabina, vi handlade lite proviant och dricka eftersom vi hade bestämt oss för att bege oss till Roxnäs. Sedan kom Sandra och vi vandrade till Roxnäs, längst ut på udden där det var någon slags vindskydd. Haha, allt typ failade först helt... Grillen var på tok för aggresiv och Elin tappade sin mobil i vattntet - haha. Men vi fick till slut våra hamburgare, och supergoda var dom! Vi grillade marshmallows från den sista glöden som inte var så mycket glöd...
Sen drog vi ut i solen på Roxnäs och då kom det en från klassen, en från min gamla klass och några till. Där satt vi och pratade och rökte lite vattenpipa m.m.
Sen sa dom att dom skulle till Martin Rapp, så vi drog dit. Som tur var så hade alla killar tantcyklar med pakethållare så att alla kunde haka på :) Det var inte alls mycket folk heller, vilket var väldigt mysigt.
Vi kom till Martin och satt där i chillade i några timmar. Sen drog vi till bussen som tog oss hem. Min kära mamma stod i stan och väntade på mig så att vi kunde gå hem tillsammans, snäll mamma jag har.

Jättedåliga mobilbilder kommer upp strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0