Hemma

Nu har jag varit hemma ett tag. Åkte från Sabinas place vid kvart i tio. Tidigt jag vet, men pappa skulle bort så då skulle jag fått gått hem - nejtack...

Partyt igår var faktiskt roligare än vad jag trodde. Pratade med gamla nior från hälsinggården och andra som man inte har träffat alls förut. Trevligttrevligt.
Lite mindre trevligare var det att polisen kom vid tolv, halv ett tiden till oss.. Ooops... Plus att mina två cider var borta i kvällens slut. Jävla skitunge som tog dom!
Rickard från min klass kom också till slut, det var najs. Jag såg honom bara ta en öl, men efter några timmar var han hur jävla borta som helst. Ni vet sådär "orkar inte öppna ögonen riktigt och måste hålla i sig i nånting för att komma fram och kan inte prata riktigt heller" haha. Fick en kram av honom när han stack iallafall, skulle jag nog aldrig fått annars ;)
Och nej, jag var inte helt jättefull. Lite gladare och mer pratgladare än vanligt bara. Kommer ihåg allt faktiskt!

Nu måste jag äta frukost innars jag stupar! Har inte ätit sen halv fem igårkväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0