fredag

Började med Matte Nationella som tog typ 40-45 minuter. Gick ner till mediahuset för att spela BUZZ, men nej dom skulle ha lektion där..Eller vi hann spela i typ 5 minuter, på engelska, men jag vann :D.
Så vi satte oss i sofforna utanför och kastade 'snöbollar' på varandra, haha.
Sedan var det inte roligt längre så vi gick till caféterian istället. Sen var inte det heller roligt så vi stack till Donken och käkade lunch istället :)
Gick tillbaka till skolan och kollade på Love Actually - bra film!
Sedan fick vi sluta tio i ett istället för halv två, hehehe. Jag cyklade hem och jag och mamma stack till Ica Maxi och handlade hela 6 kassar (!).
Vill ha mat nuuuu! Men mat blir det inte en på två timmar buhu.. Men nu måste jag äta nåt iallafall, har inte på 6 timmar..

Bilder på min bror kommer ... eehm... nån gång.. orkar inte ens lyfta kameran, haha.  Men nu - MELLIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0