framme på hotellet

Sådär, nu är vi framme på hotellet som vi ska bo på. Längtar till imorgon då vi ska få hotellfrukost som är såååå gott! Namnam :)

När vi hade klivit av tåget så hade vi lite tid över så vi gick runt och letade efter lite nya pyamasar till mig. Eftersom (nästan) alla jag har är typ från när jag var 8-12 år, hehehe.... Men nu har jag hittat lite nytt iallafall!
Hittade också en assnygg dödskallering från Glitter på stationen, tyckte jag var rätt bra gjort av mig. Ska försöka att inte prata om den så kanse mamma glömmer bort att hon ska ha pengar för den (a) hihihih

Juste! När vi klev av tunnelbanan och var påväg till vårat hotell så hör vi massa skrikande fjortisar. Vi kollar dit men ser inte riktigt vad det är dom skriker åt (dom kan ju skrika åt precis vadsomhelst eller hur?). Men sen hör vi att dom skriker RABIIIIIH och så åker en bil förbi oss, så sitter Rabih och Eddie (från Idol 2009) i den. Haha, det var lite kul att se dom faktiskt ;)   Och tjejerna bara skriker och springer efter bilen och vi går därifrån, haha.

Nu ska vi bara ligga på rummet och softa lite, tills strax innan klockan blir sju som vi tar tunnelbanan mot Globen och LADY GAGA!

Kommentarer
Postat av: bina

Ha sååååååå kul! :)

2010-05-08 @ 21:11:26
Postat av: myrsloken

sweetyes.blogg.se

SWEET? YES ;) hahah

2010-05-08 @ 21:35:07
Postat av: Markusfreya

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-02-10 @ 10:58:38
URL: http://markusfreya.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0