elit

Sådär, nu har jag hunnit äta middag och duschat. Var ju så otroligt varmt idag, och jag hade såklart alldeles för varma kläder så jag svettades som en gris, ungefär. Red en gammal man idag (misstolkas jaaa...), för första gången faktiskt. Men han betedde sig inte alls gammalt om man kan säga så. En riktigt racerhäst skulle jag kalla honom! Han heter Elit, är 23 år (hästar blir runt 25-30 år gamla) och är en svart/brun häst. En riktigt vilding! Jag tror jag har en bild på honom nånstans...


Foto: Jag

Nu ska jag fortsätta med min Marknadskommunikatonsrapport så att den blir klar så fort som möjligt!

Juste! Idag för 2 år sedan flyttade vi in i detta hus. Förut så bodde vi i Kniva, en bit utanför Falun. Om ni nu inte visste det. Grattis till oss!

Kommentarer
Postat av: binabina

Grisar svettas inte!

2010-05-17 @ 21:16:23
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bim

johoo???

2010-05-18 @ 14:36:25
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/
Postat av: kendra

You'd better watch out for that.. Oo haha

2010-05-20 @ 22:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0